Hej då Sverige!

Ja nu bär det av igen! Nästan tre månader i värmen, kommer förhoppningsvis hem brunare än alla andra och firar juldagen tillsammans med våra underbara vänner, förmodligen på Bogrens. Först ska vi bara resa lite. Kika runt i Kuala Lumpur, surfa på Bali, tuba i Laos och dansa i sanden i Thailands ö-värld. Inga konstigheter. Kommer bli hur bra som helst. Allra helst skulle jag vilja packa ner min familj i ett litet fack på väskan och ta fram dem när jag saknar dem som mest, men det går ju inte! Men det blir ju dubbelt så kul  när vi väl träffas igen. Gud vad jag är smart.

Idag lämnar vi Skövde 16.29 och anländer till Stockholm några timmar senare. Där möts vi av några av världens bästa vänner som nu spenderar sin studietid i huvudstaden. Blir väl lite mat, prat, skratt och några kramar innan vi tar oss vidare till Arlanda och inväntar morgondagens flyg till Bangkok via Kiev. SPÄNNANDE!

Nu måste jag packa lite till, jag är lite slapp om jag ska vara ärlig.

Jag ska blogga så mycket jag orkar, kommer förmodligen inte vara lika duktig som sist, men jag ska göra mitt bästa!

Hasta la vista Sverige!

Kram Lovisa

Kommentarer
Postat av: Emma

Ha det super nu :) kommer följa bloggen och vad ni har för er. Ladda upp lite bilder också :P hihi. Ta hand om er och var försiktiga! Och sola lite för mig med! Pusss

2010-09-28 @ 13:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0