"waka waka, this time for africa"

Ja, det blir val en kort update har. Bloggen kanns inte sa lockande, men lite kan jag val bjuda pa.

Dagarna pa Kedin's inn passerar valdigt fort. Idag ar det redan en hel vecka sen vi kom till Bali. Vi har annu inte bokat biljett till Gilioarna som ar var nasta destination. Det sker val formodligen ganska snart. De senaste tva dagarna har solen lyst med sin franvaro, om man nu kan saga sa. Igar lag vi inne hela dagen, laste och sov om vartannat. Vi var inte helt pigga nagon av oss. Men vi hoppas att vi ar pa battringsvagen. Det har blivit nagra utgangar till har pa bada sky garden och bounty och i onsdags sa var det sjukt kul med ett gang vita sydafrikaner som stod for underhallning pa hog niva. Det blev dans, sang och en javla massa skratt. Jag larde mig en hel del ocksa av en kille med betydligt mer livserfarenhet och battre sinne for geografi an vad jag nansin kommer fa. Skarpning Lovisa!

Igar hade vi en halvhjartad utgang. Allt vi sag var alla draggiga killar overallt, men vi satsar lite mer idag. Hoppas att Amanda kan hanga med ocksa, for hon kanner sig namligen lite dalig. Lite samma akomma som jag drabbades av pa Langkawi. Nu har vi snart varit borta i en hel manad och det ar helt OBESKRIVLIGT vad tiden gar fort. Jag vill verkligen inte hem an och jag vill inte lamna Bali heller. Vi har iforsig minst en vecka kvar har efter vi kommit tilbaka fran Gili, det kanns ratt bra!

Hoppas att allt ar bra hemma. Horde att det hade vart sno och grejer. Kanns lite overkligt nar man sitter har i varmen. Nu haller vi tummarna for att vadret blir battre har sa vi kan agna dagarna at att ligga pa stranden och eventuellt surfa lite. Roligare an att ligga inne och lasa nar man ar har. Men vad kan man gora at vadrets makter? Inte sa mycket!

Ta hand om er sa blir det val en update sa smaningom igen.. Hall tummarna dar hemma for att var utgang ikvall blir over forvantan och att molnen skingras och solen dyker upp har igen.

Puss & kram

Lovisa

Kommentarer
Postat av: Inger

Håller tummarna! Kramar från ett vitt Igelstorp

2010-10-23 @ 11:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0