+

Vara dagar ser fortfarande likadana ut. Langakwi ar fortfarande stallet och det ar ratt lugnt och skont. Jag har vart sjukt i ett och ett halvt dygn med feber och en mage i uppror, men annars sa ar det lugna gatan. Som tur ar reser jag med tva parlor som koper med sig kex, vatten och yogurt till mig nar jag inte kan folja med ut och ligger med feberfrossa pa rummet. Karlek!

Idag har vi legat pa stranden hela dagen och solat och last. Bockerna tar slut i ett nafs, vi alla tre laser som galningar.  Ikvall ska vi ga ut och ata pa nat stalle som Amanda och Sofia hittade igar nar de var ute och kollade, sen ska vi shoppa, kopa massa farsk frukt och sen ga hem och mysa pa rummet. Imrgon ska vi nog gora nagon utflykt har pa on. Far se vad det blir for spannande!

Kram Lovisa


Kommentarer
Postat av: Amelie

Låter verkligen härligt! Passa på och njut :) Här hemma har hösten verkligen kommit. Det är svinkallt, men klart och vackert med många starka färger. Puss och kram <3

2010-10-12 @ 21:43:43
Postat av: Inger

Hej tjejen! Synd att du blev sjuk. Det har inte Amanda berättat. Bra av dom att sköta om dej och att du blev frisk så snart. Ha en skön resa nu till Bali! Kram från Inger

2010-10-14 @ 22:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0