Surfers Paradise

Dagarna i Byron forsvann sa sjukt fort. Vi hann med manga festkvallar. Alla kvallar blev festkvallar. Vi hangde med danskar fran vart hostel, Hugh och Liam fran Sydney, en hollandska vi delade rum med och manga andra. Byron Bay ar ett grymt mysigt stalle o far jag chansen ska jag tillbaka dit nan gang. Hela veckan har gatt ut pa strandhang pa dagen, att kolla in snygga surfare medan vi glassat i vinden pa stranden. Surfare har sinnessjukt snygga kroppar har vi upptackt. Efter stranden har det blivit poolen och sen matlagning, dusch och forfest och sen har kvallarna avslutats pa Cheeky Monkey's eller under en stjarnklar himmel pa stranden. Helt obeskrivligt underbart har det varit dar, men i formiddags bar resan av vidare mot surfers paradise dar vi nu befinner oss. Vi gillar redan detta stalle. Nar vi kom fram till hostlet som vi bokat i forvag sa visade det sig att vi hade fatt ett battre rum for samma pris eftersom det hade blivit dubbelbokat, sa nu har vi gatt fran femrum i Byron Bay till ett eget rum med tv. Eget kok har vi och delar badrum med ett annat par. Vi har dvd och ett tvrum sa ikvall blir det filmkvall, sa laddar vi for utgang imorgon. Danskarna fran vart hostel skulle tydligen bo pa samma hostel som oss aven har, sa vi hoppas pa att fa med dem ut imorgon. Vi gillar redan surf'n'sun, personalen ar grym och det ar mysig stamning. nu ska vi ga och handla lite mat, far se vart det blir eftersom alla billiga mataffarer som coles och woolworth redan stangt. Sondagar ar inga bra dagar. Men vi hittar nog pa nat, vi lyxar till det med en kladdkaka till filmen och ska bara mysa hela kvallen. vi kan nog behova lite rehab. Vi har bestamt oss for att ta tag i allt har och boka framtida utflyktsresor och hitta pa mer pa dagarna. Minigolf, bowling, vattenpark och lite som star nast pa listan.  

Jag ar sa glad att jag reser tillsammans med amanda och sofia, for vi har sjukt roligt ihop och skrattar oss igenom hela dagarna. Vi skrattar at precis allt och jag ar sa javla glad hela tiden. Livet leker och jag kommer inte hem pa ytterligare 8 veckor, vilket kanns javligt bra! Jag saknar saklart alla dar hemma, men denna tid kommer inte tillbaka sa jag njuter sa mycket jag bara kan. Vill inget hellre an att pussa pa mina foraldrar, systrar och systerdottrar. Men tiden flyger forbi sa snart ar jag hemma hos er igen, aven fast jag inte vill lamna livet pa resande fot.

Kram Lovisa


Kommentarer
Postat av: Emma

jag får flashbacks! åååååh :) du gör helt rätt i att njuta som du gör, jag lovar, du kommer inte ångra dig :) wet'n wild och movieworld är något jag rekomenderar i surfers :) ta hand om dig! kram från Emma

2010-01-17 @ 21:53:26
Postat av: Lovisa

aa Emma, det ar helt sjukt underbart detta. Snart aker du och kommer fa det minst lika undebrart!! Vi kommer ga och boka wet'n'wild nu direkt. Movieworld kanske vi ocksa klammer in. Hoppas du hade en bra fodelsedag! Kramar

2010-01-19 @ 06:08:11
URL: http://lovisaps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0