duktig flicka.

Idag har jag vart flitig. Ovanligt flitig för att vara jag faktiskt. Vaknade på slalomvägen alldeles ensam och kände inte för att sitta där i min ensamhet och äta frukost, så jag tog bilen hem till Käpplundavägen där jag satte mig och läste tidning och åt frukost. Efter frukost tog jag tag i dagen och städade hela lägenheten. Tog en liten paus och kollade på one tree hill och satte sen igång med att göra en paj med skinka, soltorkade tomater, schalottenlök och färska tomater, så nu står den i ugnen och jag känner mig nöjd med mig själv!

Har fått två nya filmer på posten. "The Talented Mr Ripley" och "Livsverket". Får se om de är något att ha.

Igår var jag och hälsade på mitt förra jobb. Det var kul att träffa dem igen. Fick mitt arbetsgivarintyg ifyllt och även ett rekommendationsbrev. Vemodigt att komma tillbaka, har aldrig jobbat någonstans där jag har trivts så bra som där på KSS..

Ne, nu är det dags att ta ut pajen.

Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0