bra helg.

Nu har ännu en helg passerat, tiden går obeskrivligt fort och jag vill bara stanna upp allting. Vill just nu inte bli en dag äldre, o längtar samtidigt till nåt nytt och stort. Är redo att påbörja en ny period i livet. 

I fredags åkte jag med Emil till Torsby. Kanske var det sista gången jag besökte det stället. Byn. Säga vad man vill, men det är ett mysigt ställe och inte alls som här hemma. Inte samma stress och press och för att inte tala omm dialekten. Men jag har vant mig och tycker till och med om den nu! Vi kom upp runt sjutiden så aööt vi gjorde var att åka till Toria och köpa lite frukost och ostbågar, sen åkte vi till lägenheten och gjorde absolut inget mer. Dagen efter var det dags att ta tag i städning och packning, så vi gick upp i tid och satte igång efter en frukost innehållandes färskpressad apelsinjuice och gröt. Efter ett tag satte jag igång med maten och Martin kom för att dela denna måltid med oss. Mätt och glad fick jag skjuts ner på byn och mötte upp Emma för en snabb fika innan hon skulle vidare till Sunne. Det var lika trevligt som vanligt och efter att hon kört tillbaka mig så väntade jag in Emil o sen fortsatte städandet. När allt var klart var det bara dags för överlämnandet av nycklar. Efter det bar det av hemåt till Västgötaslätten igen, lagom kul. Vi stannade i Sjötorp där vi blev bjudna på korv med bröd o strax därefter kröp vi ner i sängen.

Dagen idag har inte ägnats åt något viktigt, så efter en lugn dag ligger jag här i soffan. Imorgon blir det ett besök på KSS igen för ett samtal med min förra chef.


Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0