stress, utgång & avsked

ja nu var det ett tag sedan igen. Tiden som passerat har tillbringats på olika sätt.

Torsdagen innan mammas födelsedag var det dags för oss i familjen att hoppa på planet som skulle ta oss till Berlin för att fira mammis 60-årsdag. På morgonen var det dags att säga hejdå till Emil, för minst ett halvår och det var minsann inte lätt. usch, hatar avsked, men sånt är livet och det är bara att gilla läget. Så nu sitter han i Canada och har det bra. :)

För att återgå till Berlinresan så var det jätteroligt. Middag på fredagkvällen med släkt och vänner på en restaurang där maten var sagolikt god, men det bästa med resan var att vi umgicks hela familjen i 5 dagar och framförallt att umgås med mina storasystrar, som är de bästa man kan ha!

Mammi var nöjd med kvällen och det var ju huvudsaken. På tisdagen var det hemfärd och vi kom åter till ett kallt och regnigt Sverige..

Sedan dess har jag inte gjort mycket förutom att förbereda för resan, bio med Karin och myskväll hos Karin med alla tjejerna som finns kvar här hemma..

Igår var det "avskedsfest" för Cilla, My och Karin och den höll hus hos Matilda i Ulveket. Sen bar det vidare av mot stan och bogrens..

nu sitter jag här, söndag igen, och med bara 12 dagar innan jag lämnar landet.


Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0