polish, vax & bilschampoo

Ännu en bil har idag tagits om hand om av herr Svensson och fröken Segell. Bilen idag gick bra mycket lättare att ta hand om, än den vi fixade förra veckan. Så idag blev det för ovanlighetens skull tidig uppgång för att hinna med allt. Efter bilfix tog vi en tur till kvantum för att inhandla lite grejer till matlagningen. Medan Emil lade sig i soffan tog jag ag i maten och lyckades än en gång med min favoriträtt innehållandes bl.a kräftstjärtar. Mätta och glada tog vi oss ett steg bort mot soffan där herrn i sällskapet somnade bums i mitt knä medan jag hade fullt upp med annat vid min vän datorn.

Nu sitter jag här på mariebergsgatan med ett par bullar och en och en annan pannkaka i magen och ska snart lägga mig och sova. Imorgon är en ny spännande dag då jag förutom ett besök på arbetsförmedlingen ska hälsa på mina älskade systerdöttrar en sväng. Det är ju som sagt inte långt kvar tills jag åker ifrån detta land.


Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0