pinsamt

Igår var en slitsam dag. Emil och jag fixade en bil. Fixa=tvätta, städa, torka, putsa, polera & vaxa. Jag hade sjukt ont i fingrarna efteråt. MEN det var det värt! Pengarna gör ju gott i alla fall. Nästa bil för behandling anländer på måndag. O igår slog jag i min tå, rejält också. Det första jag ser när jag hoppas på ett ben av smärta är Emils skrattande face. Jag blev så arg att jag började gråta.. JA, jag grät!

O måste bara ta upp en sak.. Fy FAN vad pinsamt det var på Idol igår när Camilla trodde att hon hade gått vidare och det var Carolina som gjort det. Camilla hoppade av glädje fram till Peter Jihde och kramade honom. HAHA, PINSAMT!

Nu har jag vart på Arbetsförmedlingen, 4 fucking arbetsförmedlare var tvungna att hjälpa till för att fixa mitt problem med alfa-kassan. Nu är det förhoppningsvis löst och jag är en något lyckligare människa än hon som entrade Arbetsförmedlingens dörrar någon timma tidigare. Inte underlättar det att man har en mor som jobbar där heller, inga fördelar ska man ha. Nejnej!

Nu sitter jag åter här efter att ha tuggat i mig ett mellanmål från Wasa knäckebröd, som glada pojkar delade ut på stadens torg.

Ikväll blir det troligtvis kanelbullsbak och kanske en film.


Uppdatering: Nu har jag vart ute och gått med vad man får kalla svärmor. En timme och tjugo minuter, hon tar knäcken på mig. ;)
Inga kanelbullar idag inte, ikväll blir det godis och film. Imorgon blir det andra bullar. Höhö ;)


Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0