mbk, tuktuk & gubbakvart

ja, sitter fortfarande i bangkok. vaknade imorse efter varldens samsta natt. sov knappt en blund och hoppas att det ar jetlagen som spokar. vi at frukost, checkade ut, fixade visum och bussbiljett till kambodjanska gransen och sedan checkade vi in igen.. Pa samma hotell. Idag har vi vart pa shoppingcentret mbk dar vi bada inforskaffade oss ett par solglasogon och dar vi aven at sushi ( for ovrigt pa band som jag sa lange velat prova ) resan till shoppingcentret gav en valdig adrenalinkick da vi akte tuktuk i ca 100 km i h. usch, det var nog sista gangen. hem unnade vi oss en taxi, som iforsig bara kostade 13 svenska kr for oss bada (!) nar vi kom fram var vi trotta sa vi gick till rummet o kollade thailandsk tv, o lyssnade pa musik for att sedan knoppa in for en gubbakvart som min syster skulle sagt. efter det tog vi oss ut och at pad thai an en gang och inforskaffade aven vatten och andra nodvandigheter for morgondagens busstrip som forhoppningsvis slutar med att vi hamnar i sihanoukville. Vi vill inget hellre an att glassa pa en strand just nu da vi ar de blekaste turisterna pa hela khao san road. uppdaterar med bilder fram sihanoukville, har tar tiden snart slut. svarar aven dar pa kommentarer o dyl.

idag tanker jag pa min pappi, varldens basta pappi! Fars dag kom vi precis pa och som tur val ar har jag fatt prata med honom i telefonen idag.

Saknar er men nu javlar ska vi njuta av sand mellan tarna och blota bikinioverdelar!

Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0