han ska pröva din styrka, han ska testa din moral



Lars igår var brabrabra. Lika bra som alltid, han gör en aldrig besviken den killen. Stod där i folksamlingen med Johanna och Anna och njöt. Störde mig självklart lite samtidigt på en illaluktande slusk som jag tror blockerade sikten för mig on purpose så att säga, men annars var det helt skitbra! Förband var Andreas Grega med band och det var också bra. Vi stod och mindes tillbaka att han faktiskt alltid haft bra förband. För två år sen var det tjejbandet Abalone Dots som överraskade med att ha pampiga instrument och sjunga i stämmor. 2004 var det faktiskt Anna Ternheim som blev upptäckt av mig och mina vänner. O säga vad man vill, men vi upptäckte en riktig snygging på scenen. Andreas Gregas basist gick inte av för hackor vill jag lova. Jag och Anna kunde inte slita blicken, medan Johanna tyckte vi mest var töntiga. Vi fick oss ett gott skratt när vi upptäckte att snyggingen hette Jesajah. Det blev liksom lite svårt att släppa det.. Jag tror att Anna och jag kommer stå tillsammans på Larskonsert även om 15 år, om inte annat så hoppas jag att vi gör det. Det har helt enkelt blivit en fin tradition..

Har pratat med Emil på morgonen, kändes lite konstigt att han satt lite halvfull i sängen på kvällen kanadensisk tid efter en pubkväll medan jag satt nyvaken med håret på ändå samtidigt hemma i Sverige.. Det var ett bra samtal, förutom att han fick för sig att skriva allt han sade på samma gång. Det var nog salongsberusningen som spökade.

Nu ska jag ta mig lite morgonmat så att säga och sen sätta på mig lite kläder och packa vidare. Har nästan bara necessär och hygienartiklar kvar att trycka ner. Det som är lite bittert är att den listan med grejer var ungefär tre gånger så lång som klädeslistan, men det får gå. Allt går..




När du har vunnit, kom ihåg mig då..

Lovisa

Kommentarer
Postat av: emil

Haha, du är go du sötnöt!

2009-11-04 @ 21:12:22
URL: http://liveinwhistler.blogg.se/
Postat av: Lovisa

visst är jag ;)

2009-11-04 @ 22:20:53
URL: http://lovisaps.blogg.se/
Postat av: amelie

Hej sotislovis! Vad avundsjuk jag blir att du hann med att se Lars innan du akte! Hade verkligen velat vara med. Vi far se till att aka ivag och se honom nagon gang nar vi bada ar hemma igen ;) Langtar tills du kommer! Ha en bra resa nu :) pussar och kramar <3

2009-11-05 @ 07:04:44
URL: http://ameliemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0