försäkring, pass & lonely planet

Ja nu sitter jag här igen. Jag har blott 3 hela dagar kvar här hemma i höstrusket..
Jag är supertaggad, samtidigt som jag är sjukt nervös och absolut inte ser fram emot min resfeber som alltid infinner sig när jag ska iväg och åka. Det brukar visa sig i form av massa tårar och till följd av detta en ihållande huvudvärk. Samtidigt har jag nog aldrig vart gladare och känt mig såhär lycklig. Allt känns bra och jag tror att min framtid kommer att bli ljus. Längtar till och med efter saker jag aldrig känt så mycket för innan, till exempel min kommande studenttid. Jag har så många mål och planer och jag kommer till insikt med saker som inte alltid vart så självklara innan. Hade ett bra samtal med storasyster häromdagen om livet och diverse andra saker. Jag är så glad att jag har mina storasystrar, som alltid finns där.. O hej o hå vad vi blir känslosamma och kärleksfulla här..

Nu ska jag i alla fall ta mig i kragen och hoppa i mina stövlar för att bege mig till EB's jobb för att kopiera upp viktiga dokument inför min resa. Ikväll blir det fika med Niclas på helensgården.


Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0