back on track

Igar gick vi och at pa ett stalle som heter Mecca, vi at fisk bada tva och det var gott.
Sen slog vi pa stort och tog tva ol till maten. Vi gick hem, duschade, fixa iordning oss och grundade lite for att sen ga och ta en drink pa ett stalle och sen vidare till Sailor Club, vilket var sjukt kul. Traffade sa mycket olika manniskor och framforallt irlandare. Kandes skont att vi forstod dessa helt utan problem denna gang men det sjukaste av allt under hela kvallen var att jag traffade Hanna, en tjej som jag konfirmerade mig med. Hon ar fran Stockholm men akte till Flamslatt for att konfirmeras dar 2004. Hur stor chans ar det att man traffas i Vietnam liksom? Traffade tyskar, fransman, australiensare, hollandare och manga andra nationaliteter. O vi satt pa stranden och pratade lange, sag rattor springa i sanden langre bort, vilket inte var lika roligt. Satt med fotterna uppe resten av tiden. Efter Sailor Club bar det vidare av mot ett stalle som heter Why Not Bar. Vi fick intradet betalt och dar traffade vi lite svenskar som vi satt och pratade med ett tag innan det var dags for oss att ga hem och sova. Var inte hemma forran kvart over fyra och vi bada stupade i sang nastan direkt nar vi landade pa rummet. Idag sov vi till halv elva, da vi hade stallt klockan for att ata lite frukost. Sa nu sitter vi har matta, glada och lite trotta och funderar pa om vi ska ga och kolla vad stranden har att erbjuda idag. Kanns som att himlen ar lite blaare idag, sa hoppas att det inte blaser lika mycket sand nere vid stranden.. Imorgon flyger vi fran Nha Trang till Hanoi dar vi ska vidare till Halongbukten for att aka ut pa en battur. Fran Hanoi ska vi flyga vidare till Vientiane i Laos och darefter till Vang Vieng dar vi ska prova pa tubing. Har hort att Luang Prabang ska vara fint, men vi hinner nog inte aka dit dessvarre.

Forsatt garna att kommentera, det ar sa roligt att lasa de nya kommentarerna varje gang man kollar datorn..

Hoppas allt ar bra hemma, saknar er!


Lovisa

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det var väl bra att du tog med den där klänningen som du hade på bilden. Hoppas det här fungerar är inte så van med det här med blogg. Det är i alla fall skönt att se att ni har det bra



kram mor

2009-11-19 @ 09:03:41
URL: http://lovisaps.blogg.se/
Postat av: Carina Johansson

2009-11-20 @ 15:10:52
Postat av: Carina

Låter som om ni har en fantatstisk resa.....träffar mycket nya människor från olika delar av världen;)Roligt att träffa en gammal konfirmationskompis, hur stor är den sannolikheten??? Jag saknar dig väldigt mycket och det är jätteroligt att följa dig här på bloggen;))) Love you! Puss puss

2009-11-20 @ 15:14:26
Postat av: Emma b

vad härligt ni verkar ha det! jag är inne och kikar flera gånger varje dag ifall du uppdaterat. det är jättekul att läsa :) och kul med bilder! jag längtar tills jag är där.. :P hihi. Ha det jättebra och ta hand om er. Pusss

2009-11-22 @ 14:21:43
Postat av: Din Emil

Saknar dig!

2009-11-23 @ 08:57:56
Postat av: Lovisa

mammi: Det var jattebra att jag tog med den. Du har aldrig ratt mor lilla! Det fungerar alldeles utmarkt. Jag saknar dig och pappi som en tok! Puss



Systeryster: Vi traffar massa folk och det ar det basta pa alltihop! Det ar inte stor sannolikhet att man traffar en konfirmationskompis, sa det var extra kul! Jag saknar dig ocksa. Jag ar sa glad att jag har dig och Annapanna. Ni ar bast. O Alma & Ella med for den delen. Love you! Pussar



Emma: Kul att du laser bloggen. Blev ju insprirerad att skriva nar jag laste din ;) Ja du har mycket att se fram emot! Ha det sa bra du ocksa och halsa Lina! Puss puss



Emil: Saknar dig ocksa!

2009-11-23 @ 13:23:51
URL: http://lovisaps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0