aventyret har borjat!

nu sitter vi 1 minut fran khao san road i bangkok och dricker vatten och facebookar. Vi har precis atit en middag for cirka 5 svenska riksdaler, inklusive vatten. Det ni! iforsig gaendes pa gatan, men det spelar ju ingen storre roll. Flygresan gick bra, lite turbulens i ett par minuter men annars gick resan helt smartfritt. i London passade vi pa att ga till Pret a manger for att fa lite London flashbacks.

Vi overvager att endast stanna i bangkok en natt och sen ta oss vidare till kambodja med natt-tag dar det ar sol och bad som galler i forsta hand. varmen tar pa krafterna och det kanns som att marken gungar nar jag sitter har. snart ska vi ga till rummet och lagga oss, vi har inte fatt mycket somn senaste dygnet. uppdaterar med bilder o mer info senare. Bangkok lockar inte sarskilt mycket just nu, utan vi tankte imorgon ga till ett stort kopcentrum och darefter forsoka fa tag i en tagbiljett till kambodja och telefonkort ska vi ocksa forsoka fixa. smsar numret till dig pappi, sa fort jag fatt det! sen far du inte glomma att ge det till mamma, hon laser ju inte sina sms sa ofta som du vet.

saknar er dar hemma och tanker pa er. Det ar nu aventyret borjar!!!



Lovisa

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att du e framme min skrutt! Ska ni t MBK o shoppa?? lite dumt o köpa på sig grejer elle??;) kan ju skicka hem i paket, de gjorde vi..tog nån månad. blir de s-ville ni åker till nu?? kom på att stället hette siam reep som vi åkte till me alla tempel o grejer. s-ville va jättemysigt o bra stränder. Hej turist ja e nu!;) mejla mig ditt nr snart min skrutt. love you. puss

2009-11-07 @ 16:51:40
Postat av: paulina

jag är avundsjuk men ändå glad för din skull (; låter underbart!

Saknar dig redan och hoppas allt blir bra. NJUT av allt och ta det (lite) lugnt.

PUSS

2009-11-07 @ 19:41:40
Postat av: Din Emil

Saknar dig till tusen, älskar att höra att ni har det bra. Så skoj att resan gått bra, då kan jag sova bättre inatt. Nu sitter du och tänker att jag bara säger så, fast så är det inte. Klart att jag blir orolig när min kärlek är på andra sidan gjorde, bortom räckhåll från mina bamsekramar. Jag får nöja mig med att drömma om dig, och det gör jag ofta, du är ju mitt allt.

Evig kärlek!

/Din, bara din Emil

2009-11-08 @ 02:00:49
URL: http://liveinwhistler.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Anna: vi kopte inte mycket pa mbk, bara solglasogon. Vi var inte alls pa shoppinghumor. :(

Vi ar i Siem Reap nu och jag tycker inte sa mycket om det faktiskt. Hoppas det blir battre i S-ville. Imorgon ska vi till Angkor Vat o i overmorgon aker vi till Phnom Pehn. Numret har du redan fatt. Saknar dig massaaaa! Love you.



Paulina: o jag saknar dig ocksa, har inte sett dig pa en evighet. Vi far ses direkt nar jag kommer hem!!



Emil: Du ar sa gosig. Kul att vi fick skypa lite. Fortsatt kommentera, vet att du ar ganska dalig pa det sa det gor mig glad att du tar dig tid ;) Dromde om dig inatt.. Pussar love you!

2009-11-09 @ 16:20:57
URL: http://lovisaps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0