snabb uppdatering

Fy fan vad ledsen jag ar just nu. Igar kvall blev min kamera stulen sa 1500 bilder fran de senaste tre veckorna ar helt borta. Amandas kamera har vi inte anvant utan bara min. Sa javla trakigt sa jag vet inte vad. Alla bilder pa folk jag traffat och alla bilder fran fullmoonparty bl.a.. Ne fy, sant ar inte roligt. Det ironiska ar att vi sade att vi borde lagga over bilderna till usb igar, men sa bestamde vi oss for att vanta. HELVETE sager jag.. Var langesedan jag var sa ledsen, men det finns inte sa mycket att gora. Jag hoppas att den som tog kameran far brinna i helvetet.. Haha.

I alla fall sa har de senaste dagarna vart underbara. Varje dag har sett ut pa samma satt. Ga upp, ata frukost, lagga sig vid poolen, ga hem och duscha och gora iordning sig, ata middag, forfest hos Christoffer och Oliver och sen utgang. Det basta av allt ar att vi ar ett helt gang som gor allt tillsammans, Carro, Christoffer, Oliver, stockholmarna och vi tva. Ibland har Carros dykkompis Brad fran Canada vart med. Underbart att kanna att man alltid har nan att vara med. Jag alskar denna on, har verkligen haft supermysigt har och vi har till och med fatt stammisstallen. Har atit varje dag pa Sairee Cottage och festat pa Lotus Bar och Cave Bar. Pinsamt men sant. Tyvarr ar ju alla bilder fran dessa underbara dagar borta, men de finns ju kvar i minnet i alla fall och jag har ju faktiskt halsan i behall. Det ar i alla fall vad jag forsoker intala mig.

Imorgon aker vi till Krabi for att ta oss vidare till Koh Lanta. Caroline har bestamt sig for att resa vidare med oss, sa nu ar vi tre stycken. Alltsa blir det tre ganger roligare.

Idag ar forsta dagen utan fest, sa vi gick och tog en pizza och ska nu bara ta det lugnt och umgas utan fest. Ska bli skont att fa lite somn inatt.

Saknar min mammi och pappi.

Kram Lovisa


Kommentarer
Postat av: Lotta

Det var tråkigt med kameran, finns det inte någon rimlig chans att du kan luska ut var den blev stulen och av vem. Vi saknar dig också jättemycket ska du veta. puss puss mor

2009-12-09 @ 15:35:41
Postat av: Inger

Stackars dig, jag lider verkligen med dig. Men minnena kan ingen ta ifrån dig! Hoppas ni får tag på den innan ni ger er av från ön. Ni får ha det så kul o sköt om er där borta,Amandas mamma Inger

2009-12-09 @ 16:26:10
Postat av: Pappa

Köp ny kamera lilla gumman och gör som jag sa innan du akte. Lägg over korten pa din harddisk kontinuerligt sa blir en forlust av en kamera inget. Har skickat bidrag till en ny kamera.

Puss

Pappa

2009-12-10 @ 01:15:26
Postat av: Emma b

tråkigt med kameran Lovisa! bilder betyder så oerhört mycket, men du har en lång resa framför dig och kommer hinna ta flera tusen nya.. men jag förstår att det känns tråkigt att alla från första delen av resan är borta. Ni verkar ha det kanonbra iallafall och det är kul att läsa! Jag tänker på dig ofta. Fortsätt att njuta :) En stooor KRAM!

2009-12-10 @ 21:23:31
Postat av: Lovisa

Mammi: Tyvarr gick det inte att fa tag i den. Forsokte tusen ganger att fraga efter den, men utan resultat. Puss min lilla mams.



Inger: Ja, det ar supertrakigt. Ne, vi har ju tusentals minnen och Caroline, en tjej vi traffat i Thailand har lite bilder ocksa som vi kan fa. Hoppas allt ar bra hemma! Kram



Pappi: Jag har kopt mig en ny nu och den ar faktiskt bra. Kopte den idag sa det har inte blivit sa manga kort annu. Jag ska skarpa mig med inlaggningen av korten. Saknar dig min paps. Pussar



Emma: Skittrakigt ar det verkilgen. Hade sa javla manga roliga bilder och framforallt filmer som var asroliga. Men livet gar vidare och som du sager ar det en lang resa jag har kvar framfor mig fortfarande! Tanker pa dig ofta ocksa, sa fort jag tanker pa Australien ;) Hoppas allt ar bra hemma. Thailand ar underbart sa du har massavis att se fram emot!! KRAMAR

2009-12-11 @ 15:32:31
URL: http://lovisaps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0