phiphi

Ja, an sa lange ar vi inte besvikna pa denna o. Vi kom hit igar och efter att ha legat vid poolen hela dagen och sovit nan halvtimma sa laddade vi med lite pad thai som satt fint i kistan och varsin ol. Olandet fortsatte och sen gick vi och motte upp resten av Lundganget, som Amanda och jag inte har traffat annu. Vi forfestade pa deras rum och hade det valdigt trevligt. An en gang fick jag sminka en kille och aven denna kille blev sot som socker. Hela ganget ar riktiga parlor och de mest lattsamma manniskor man kan traffa. Efter forfest gick vi ner till stranden dar vi fortsatte festandet. Traffade danskar och det kanns valdight loljigt att prata engelska med folk fran vart grannland, men jag fattar verkligen inte vad de sager.

Vi alskar att hanga med Carro och eftersom vi kom hem halv fem imorse sa sov vi till elva innan vi gick och at en stor frukost innan vi lade oss pa stranden dar vi lag och badade om vartannat. Det kryllar av svenska backpackers har och alla ar sjukt trevliga. Nu ska vi forsoka hitta en bikini och sen ska vi duscha o.s.v o sen far vi se vad kvallen bjuder pa. Formodligen strandhang igen, och det ar ju inte helt fel.

Kram Lovisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Selvfölgelig gjör du de! Du kan gott snakke go dansk. Spör din far. Rusk om snusk aka pyttipanna

2009-12-17 @ 19:10:51
Postat av: Anonym

Fra systre din btw..

2009-12-17 @ 19:12:03
Postat av: Lovisa

Du kara syster, helt arligt sa forstar jag ingen danska. Det ar inte jag som har danskt pabra i var familj. Jag saknar dig min snutta. Och du.. Jag lever verkligen livet har borta ;)

2009-12-18 @ 14:14:31
URL: http://lovisaps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0