Onsdag

Förutom att jag är otroligt trött i skolan och somnar på nästan alla lektioner så är det kul nu, den sista tiden i skolan. Massa underbara människor som får en att skratta. Det är det bästa jag vet! För övrigt läser jag religion mest hela dagen och idag blev projektet klart! Så underbart skönt. Blev ett litet missöde, men det fixade vi galant. ;) Vår projektledare Emil var nöjd som få, och det är ju faktiskt huvudsaken.  Emanuel kom förbi och lyssnade och han kunde inte hålla sig för skratt, och det var kul! Min studentklänning är i stort sett klar, det sista ska fixas idag. Det kanske blir en liten sneakpeek här sen, lite hemligt ska det ju faktiskt vara. ;)


Jag är faktiskt glad. o nu löste sig skjutsen med oskar idag också. Det var också en lättnad. Ne, nu ska jag kila. Jag ska utföra stordåd!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0