16

Nu är det blott 16 dagar kvar av gymnasietiden. Förhoppningsvis väntar en underbar högskoletid eller universitetstid alldeles runt hörnet.

Nå, i alla fall har jag idag gjort mitt sista prov. Eller nästan i alla fall om man räknar bort tyskan på fredag. Idag har jag och Sanna även haft muntligt prov i cambridgen vilket gick bättre än jag var inställd på, jättemysiga interlocuters och det kändes viktigt. Nu är det avklarat och kursen är nästan ur världen. bara 11 juni kvar, med certifikatsprov hela dagen.

Imorgon blir det Liseberg med NV, sen hem o plugga tyska så tyvärr blir det svårt att stanna längre för min del. En del skulle hem o gå på torsdagsbogrens, men det ser även det alternativet mörkt ut för mig.

Nu är det historia som gäller, fast allt jag vill är att sitta ute och grilla och umgås med underbara vänner.. Livet suger ibland..

Back to Business.

P & K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0