Hrmfff

Jag är så trött på hur min kropp reagerar nu. Den senaste veckan har jag fått yrselanfall ungefär var tredje timme..Får en kort headrush o bara känner hur det snurrar till. Jag är trött på det nu. Jag tror till och med att det har hållt på i två veckor.

DÖD åt projektet. AAAAAAAAAAAAAAAAAH. Så arg blir jag på skiten..

Men emellanåt är jag ganska glad. Idag påminde elin och jag varandra om de två roligaste tillfällen vi vart med om hittills. Den ena inkluderar en trött Karin i ett skolbibliotek i Skövde och den andra en generad Amelie på en strand i Sunny Beach. SÅ KUL!!

Jag älskar mina vänner, sjukt roliga och sjukt underbara!

God LÖRDAGkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0