Good Day!

Idag har jag haft en mycket bra dag. Fick en sån grym känsla av välbehag förut idag. Vad det beror på vet bara gudarna ;) Hade ett riktigt bra moment!

Italienskaprovet på morgonen gick bra, Rosina sade att vi förmodligen var den bästa gruppen hon hade sett på dialogerna hittills. Trots att Paulina pratade franska, jag ska att jag skulle gå till flodkanten, precis där vattnet möter stranden och Evelina gjorde annat lurimus. :D Har självklart fått en skrivuppgift i cambridgen igen, som knäcker mig. Tyska utan håkan idag, tacka vet jag att jag sitter bredvid tysken som satt o vänta hela lektionen på att jag skulle bli klar med översättningen så han kunde hjälpa mig. DET gott folk, är snällt!

I maten satt vi mest och skrattade åt Karin som försökte le naturligt, vilket inte gick så bra. I Caffis var det Laurent som höjde på ögonbrynen när jag tog på Elins bröst efter att hon bett mig nypa tills det gjorde ont. Hahaha. vilken dag!

När vi letade upp Emil angående projektarbetet och källhänvisning så fick åtminstone jag mig ett gott skratt.. Han är verkligen lustig!
"Jag har hört mig för bland mina kollegor angående detta, för jag har ju inte jobbat här så länge.......... Jag har ju vart här i två år då."

Idag har jag återigen gett mig själv dåligt samvete, för jag har tryckt i mig två våfflor som min älskade pappa stod och gjorde till mig och mamsen. Mamma ritade diverse lustiga figurer med sylten i grädden. Det hade jag ganska kul åt.

Emil har fixat concealer, makeupstore. Väldigt snällt när jag inte har tid att fixa det själv. Så förhoppningsvis på måndag har jag en bra concealer i min ägo. :D

Jag älskar min pappa, vet inte vad jag hade gjort utan honom. :) Mamma var rolig förut när hon hade missat att det var idag hon skulle hem till en kompis, hon trodde det var imorgon. Skadeglädje, säger pappa och jag!

Förresten är jag väääldigt nöjd med mina näglar nu.. De är lagom långa, fint iordninggjorda och bara jättebra. Jag är glad. :)image1

Hittade två Voda bilder från i somras. Då var man lite brun iallafall. Skönt att man är det nu och så..image2

Nu ska jag kolla på so you think you can dance. sen är det grey´s! :D

GOD KVÄÄÄÄLL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0