promenad

Nu är det tredje dagen i rad jag har vart ute på en långpromenad och jag blir jätteskönt trött efteråt. :)
Ikväll åt jag tomatsoppa, och den är sjuuukt god. nu strax ska jag ta mig några hallon och sätta mig med läxböckerna framför tvn. Mamma frågade om jag vill åka med henne nästa vecka till Berlin för att hälsa på pappa och göra lite andra ärenden. Hoppas det blir av, då kan jag kolla läget innan Cilla, Karin och jag ska ner dit och göra stan osäker. Till  helgen vet jag inte vad som händer, efter ändrade planer från i söndags hoppas att jag får med mig några fler på grillning. O jag och Karin och Rocky Road är ett säkert kort. För övrigt går jag runt och luktar Cillas FCUK parfym. Mums, den är bra god!
 
Nepp, nu väntar Cambridge och Italienska! Arrivederci!

KÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0