Pajbak

Just nu sitter jag och väntar på att min paj ska bli klar. Jajjemän, för första gången i mitt liv har jag gjort en paj. Jag Hoppas den blir god, för jag är hungrig. Jag förvånar mig själv när det gäller matlagning. Köttfärssås som är världens godaste, och nu förhoppningsvis en smarrig paj. Önskar bara att någon kunde dela min gläjde och känna lite stolthet över att jag kan laga god mat. För nu är jag ensam om det. jaa, jag är faktiskt stolt.

Helgen har vart mys. Älskar att ha en muskulös kropp att krama på. mums. :)

Idag hade vi en lång och ovanligt trevlig pratstund med vår mentor Emanuel. Han berättade om när han var i Sri Lanka, där han blev adopterad från. Nu har han även börjat fjäska ikapp för att han är dryg mot mig allt för ofta. Men i ärlighetens namn kommer jag sakna honom, bästa mentorn!

För övrigt var det nog den tråkigaste idrottslektionen på länge enligt mig. Flaggan, mycket stillastående och mycket regeldebatter. usch. O oskarjävel skulle vara rolig och välta mig på låtsas. de var inte så mycket låtsas i det hela dock. Uschiamig. Nästa vecka är det vår tur att hålla i lektionen. :)

Jag lovar att återkomma med om hur pajen smakade. :D nu är det dags för mig att ta en titt på den. Tror inte den är klar, för det tar en hejdundrans med tid..

Hej alla gladaimage3

Här bifogar jag en bild på fredrik och emanuel... Hoppas det är fredrik nu.. Fan, det kanske är henrik. men någon av dem är det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0