lördag

Idag har det vart en lugnt men bra dag. Direkt när jag vaknade och insåg hur fint väder det var ute hoppade jag i lite kläder och gick ut och tog en promenad på 45 minuter. det var väldigt skönt. När jag kom tillbaka åt jag en mycket god frukost och sedan dess har jag hunnit göra en idrottsuppgift som ska lämnas in på tisdag o så har jag bara slappat.. nu ska jag nog göra en uppgift till om jag orkar och efter det är det dags för mig att hoppa in i duschen för sen kommer Cilla och Matilda och då ska vi baka pizza o sen åka ner till Pim´s och sen får vi se vad kvällen ger.

Igår var det trevligt. Efter fotboll med en stor del av klassen, som jag självklart var bäst på så bar det av till maxi för att handla lite. Sen åkte vi hem till mig och myste och spelade spel. Så mycket som jag skrattade igår var det riktigt längesedan jag gjorde, iallafall under en hel dag. Vädret är underbart och jag är lycklig. :D


Au Revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0