Litteraturhistoria och tacos

Jag har för första gången kommit på en grej som intresserar mig. Litteraturhistoria! 'Låter tråkigt, men det är det inte. historia i övrigt kan ta och försvinna någonstans långt bort. Särskilt med Patrik nilssons jävla krav på betyg.

Ikväll har jag och mamma ätit tacos, och för en gångs skull hjälpte jag till att göra iordning. Fixade iförsig bara lite grönsaker, men alltid en början. Jag tror på min kockframtid. Jag ska bli grym på matlagning!

Inställd tyska idag också som suger hårt eftersom jag hade håltimma fram till den i tre timmar. Massage av Erika på måndag är spikat också. 40 minuter ryggmassage. mmm, mums! Speciellt när Erika är så grym också. Hittade min gamla mobil också. ska nog ta och titta igenom den lite. finns en del minnen med dig där i :)

Bifogar en bild också som väcker lite känslor hos mig. Jag, en sommarkväll på en väldigt liten förfest hos mig med Karin Cilla och Erika..

image4


Puss och tjohej, jag är en glad tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0