goodie

Idag har jag vart lite duktig. Till att börja med gick jag till och från skolan, vilket tillhör ovanligheterna. I skolan fick jag massage av Erika och det var verkligen precis vad jag behövde. Särskilt när jag inte missade engelskan som var inställd. Jag slutade sent efter italienskan o när ja kom hem åkte vi direkt till morfars grav. Idag skulle han fyllt nittio min lilla älskade moffi. När jag kom hem gick jag ut och gick på berget med Karin o nu har jag precis ätit. Smaskigt var det. Broccoli, avocado, körsbärstomater och en liten köttbit. Det satt inte helt fel!

Igår var ingen bra dag. Halva dagen gick åt till att skriva cambrigdeuppsatsen, sen gick det bara utför. Allt blev fel igår. Usch, sådana dagar gillas inte.

nu ska jag ta mig för andra saker att göra, en ny dag och nya tag.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0