fint väder med tråkigt plugg

Gårdagen var mycket trevlig och träffade goda vänner. Nu sitter jag hemma och försöker komma till ro för att skriva min Cambridgeuppsats. Som är den näst sista, vilket är helt underbart! Får ingen inspiration till mitt skrivande vilket är väldigt jobbigt. Vill bara gå ut och gå, men jag har slarvat bort hela förmiddagen så det blir inget med det förrän jag är klar med uppsatsen.

Den här veckan kommer bli bra, jag känner det på mig. Imorgon har jag som vanligt tre lektioner, dock med sjuttioelva timmars håltimme emellan bara. O på italienskan gör vi inte alls mycket imorgon. Då kommer italienare som vi ska prata med, men vi får prata engelska om vi vill. Sen är det iförsig rollspel i historian på tisdag vilket kan bli jobbigt, men det återstår att se. Förhoppningsvis har vi andra tillfället på onsdagen o isåfall är vi klara med den näst sista historiauppgiften också. På onsdag har jag sovmorgon då italienskan är inställd, det ska bli såå skönt. o sen på kvällen är det studentfest. Det är verkligen bara 50 dagar kvar, INGENTING! Det känns inte som att det var längesedan jag kom första dagen till skolan, kände inte en knutte och hade ångest. Torsdag har jag sovmorgon som vanligt och det är ju skönt efter fest o sen är de fredag, o då är de snart helg!

Ne, nu ska jag nog återgå till böckerna. Inte lockande, men nödvändigt!


PUSSelipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0